علیرضا افتخاری: آقایان دلواپس! گناه من چیست؟

+ اگر زمان به عقب برگردد حتی سمت آقای احمدی نژاد هم نمی‌روم
موسیقی ما - خواننده «نیلوفرانه» پس از کنسرت اخیرش در بُناب که حاشیه‌های زیادی را برای او به دنبال داشت، توضیحاتی در این خصوص به «موسیقی ما» ارائه داد. علیرضا افتخاری که روز گذشته پس از انتشار یک فایل ویدئویی در فضای مجازی، حواشی و جنجال‌های زیادی را از سر گذراند، در یک گفتگوی تند، نسبت به برخی اقدامات رسانه‌های تندرو واکنش نشان داد. او درباره اتفاقات رخ‌داده در کنسرت بُناب به «موسیقی ما» گفت: «من واقعاً چند سالی هست که هم در تهران و هم شهرستان کمتر حاضر به اجرای برنامه می‌شوم و خیلی سخت می‌گیرم و عمدتاً هم کنسرت نمی‌گذارم؛ ولی برای کنسرت بناب با تمام قلبم رفتم. در این برنامه قرار بود مدیر برنامه‌های من چند کودک سرطانی را به سالن بیاورد و من قول اخلاقی داده بودم که برای شادی دل آنها این برنامه را اجرا کنم. اعضای گروه با قطار رفتند و به من هم گفتند با قطار بروم ....